شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

منجی: تا ۱۰ روز دیگر برمی گردم|از ناحیه زانوی راست دچار ضرب‌دیدگی شدم

  • کد خبر: ۹۴۸۸۷
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
منجی: تا  ۱۰ روز دیگر برمی گردم|از ناحیه زانوی راست دچار ضرب‌دیدگی شدم
این طور که مشخص است آسیب‌دیدگی سالار منجی بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم جدی نیست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سنتر جوان و ملی‌پوش شیمیدرقم که به دلیل ضرب‌دیدگی زانو غایب بزرگ تیمش برایر مهرام بود، برای همراهی قمی‌ها در مرحله دوم سوپرلیگ مشکلی ندارد.
 وقتی نام سالار منجی در فهرست بازیکنان شیمیدرقم برای جنگ صدرنشینی گروه B برابر مهرام قرار نگرفت، این ذهنیت ایجاد شد که منجی دچار آسیب‌دیدگی شده است.
در تماس کوتاهی که با سالار داشتیم، او آسیب‌دیدگی‌اش را تایید کرد وگفت: متاسفانه در اوایل دیدار برابر آویژه صنعت از ناحیه زانوی راست دچار ضرب‌دیدگی شدم. به همین دلیل نتوانستم تیم را در بازی مقابل مهرام همراهی کنم.
منجی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به میدان بازمی‌گردی؟ توضیح داد: خدا را شکر مسأله خاصی نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی که حداکثر ۱۰ روز طول می‌کشد آماده بازگشت به ترکیب تیم می‌شوم.
در شبی که سالار منجی در ترکیب شیمیدرقم قرار نداشت، هرچند آلاده امینو نمایش قابل قبولی داشت و با کارایی ۲۰، بازیکن ممتاز تیمش بود، ولی نتوانست منجی شیمیدر شود و قمی‌ها با شکست ۶۷ - ۶۲ رتبه نخست را از دست دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->